Дистанційний логопункт
Шановні батьки! Діти, які були зараховані до логопедичного пункту, потребують проведення логопедичних вправ. Під час карантину, логопункт переходить на дистанційну форму навчання. Консультації та запитання згідно робочого графіку з 08.00 - до 13.00 в телефонному режимі(телефон,Viber,Telegram) або в індивідуальному порядку.
Карантин – це не канікули. У вас новий домашній графік, а у нас нові умови розвивальних занять з дітьми. Щоб Вас підтримувати і допомагати, я з Вами завжди на зв’язку дистанційно. Виконуйте кожного дня завдання, які Вам я надаватиму. Лише режим, розумні технології в розумних руках та позитивне налаштування – чудова відповідь будь-якому виклику! Тому, шановні батьки, запрошую Вас до співпраці! Завдяки дружній співпраці ми значно швидше отримаємо бажаний результат — чисте, чітке й виразне мовлення дитини, покращимо пам'ять, увагу, мислення, соціально-побутові навички. Вдачі нам!
Як організовувати логопедичні заняття вдома
Шановні батьки!
Для закріплення результатів корекційно-відновлювальної роботи Ваші діти потребують щоденних домашніх занять. Перед початком занять підготуйте все, що може Вам знадобитися:
• велике настільне дзеркало, щоб дитина могла контролювати правильність виконання вправ артикуляційної гімнастики;
• настільні ігри-лото на різну тематику (зоологічне, біологічне, «Посуд», «Меблі», «Одяг» тощо);
• муляжі фруктів, овочів, набори невеликих пластмасових іграшкових тварин, комах, транспортних засобів, ляльковий посуд і т. д. (або картинки з їх зображенням);
• розрізні картинки з двох і більше частин або пазли;
• пластилін та інші матеріали для ліплення, конструктор, шнурівки, рахункові палички для розвитку дрібної моторики;
• зошит або альбом для наклеювання картинок і планування занять.
Вашим хобі до остаточної компенсації недорозвинення мовлення у дитини має стати колекціонування різних картинок, які можуть стати в нагоді у процесі підготовки до занять (барвисті упаковки від продуктів, журнали, плакати, каталоги, рекламні буклети з супермаркетів тощо). Знайдіть вдома велику коробку, куди ви будете складати свою «колекцію».
ЩОДЕННО СЛІД ПРОВОДИТИ:
• ігри для розвитку дрібної моторики;
• артикуляційну гімнастику (краще 2 рази в день);
• ігри для розвитку слухової уваги або фонематичного слуху;
• ігри для формування лексикограматичних категорій (узагальнюючі слова, синоніми, антоніми, багатозначні слова; число, рід. відмінок).
Кількість ігор: 2-3 в день, крім ігор на розвиток дрібної моторики і артикуляційної гімнастики.
Не бійтеся експериментувати! Ігри можна придумувати самим. Можна адаптувати складні ігри (пристосувати умови гри до рівня розвитку дитини), якщо дитина не сприймає їх у тому вигляді, в якому Ви пропонуєте.
Немає коментарів:
Дописати коментар