Актуальні новини

вівторок, 12 січня 2021 р.

 

Дистанційний логопункт

Шановні батьки! Діти, які були зараховані до логопедичного пункту, потребують проведення логопедичних вправ. Під час карантину, логопункт переходить на дистанційну форму навчання. Консультації та запитання згідно робочого графіку з 08.00 - до 13.00 в телефонному режимі(телефон,Viber,Telegram) або в індивідуальному порядку.

Карантин – це не канікули. У вас новий домашній графік, а у нас нові умови розвивальних занять з дітьми. Щоб Вас підтримувати і допомагати, я з Вами завжди на зв’язку дистанційно. Виконуйте кожного дня завдання, які Вам я надаватиму. Лише режим, розумні технології в розумних руках та позитивне налаштування – чудова відповідь будь-якому виклику! Тому, шановні батьки, запрошую Вас до співпраці! Завдяки дружній співпраці ми значно швидше отримаємо бажаний результат — чисте, чітке й виразне мовлення дитини, покращимо пам'ять, увагу, мислення, соціально-побутові навички. Вдачі нам! 


Як організовувати логопедичні заняття вдома

  Шановні батьки!
Для закріплення результатів корекційно-відновлювальної роботи Ваші діти потребують щоденних домашніх занять. Перед початком занять підготуйте все, що може Вам знадобитися:
• велике настільне дзеркало, щоб дитина могла контролювати правильність виконання вправ артикуляційної гімнастики;
• настільні ігри-лото на різну тематику (зоологічне, біологічне, «Посуд», «Меблі», «Одяг» тощо);
• муляжі фруктів, овочів, набори невеликих пластмасових іграшкових тварин, комах, транспортних засобів, ляльковий посуд і т. д. (або картинки з їх зображенням);
• розрізні картинки з двох і більше частин або пазли;
• пластилін та інші матеріали для ліплення, конструктор, шнурівки, рахункові палички для розвитку дрібної моторики;
• зошит або альбом для наклеювання картинок і планування занять.
Вашим хобі до остаточної компенсації недорозвинення мовлення у дитини має стати колекціонування різних картинок, які можуть стати в нагоді у процесі підготовки до занять (барвисті упаковки від продуктів, журнали, плакати, каталоги, рекламні буклети з супермаркетів тощо). Знайдіть вдома велику коробку, куди ви будете складати свою «колекцію».

ЩОДЕННО СЛІД ПРОВОДИТИ:

• ігри для розвитку дрібної моторики;
• артикуляційну гімнастику (краще 2 рази в день);
• ігри для розвитку слухової уваги або фонематичного слуху;
• ігри для формування лексикограматичних категорій (узагальнюючі слова, синоніми, антоніми, багатозначні слова; число, рід. відмінок).
Кількість ігор: 2-3 в день, крім ігор на розвиток дрібної моторики і артикуляційної гімнастики.
Не бійтеся експериментувати! Ігри можна придумувати самим. Можна адаптувати складні ігри (пристосувати умови гри до рівня розвитку дитини), якщо дитина не сприймає їх у тому вигляді, в якому Ви пропонуєте.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Обрані повідомлення

.

  УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ (Вправи та завдання)   Формування навичок читання передбачає роботу над підвищенням темпу, виразності, усвід...

Популярні повідомлення